22 Ocak 2015 Perşembe

ANKARALI BLOGGERLAR VE SONRADAN GURMELER İLE KAHVALTI

10 Ocak 2015 yeni yılın ilk haftasonlarından birisi olan soğuk ve karlı bir Ankara sabahında Ankaralı Bloggerlar ve Sonradan Gurmeler ile Patile Cafe'de keyifli, sıcak ve güzel geçen bir kahvaltı gerçekleştirdik. Patile'nin lezzetli sunumlarının ise ne yalan söyleyeyim hala tadı damağımda :) 

Bu güzel buluşmayı gerçekleştiren Oburcan'la, kahvaltıya katılan Mide Mühendisi'yle , Orhan Şanlı'yla,Ayşegül Aygün'le (ankaraetkinlik), Gonca Göçmen Aktaş'la, Aslı Özcan Önder'le (doludolumutfak), Banu Ataman'la (yemekyolculugu), Sevgiyle Geziyorum 'la (ve yazmayı unuttuklarım varsa şimdiden kusura bakmasınlar :) ) tanıştığım için de çok mutlu oldum. 

Sizlerle başka bir etkinlikte görüşüp keyifli sohbetler geçirmek dileğiyle :)














3 yorum:

  1. sonradan gurmeler takip ettiğim bir blogdu, ankarali oldugunu atlamisim onun hehe

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben de Ankaralıyım etkinliği sonradan farkettim. Tanıştığımıza sevindim görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de Ankaralıyım etkinliği sonradan farkettim. Tanıştığımıza sevindim görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil