15 Nisan 2014 Salı

SEYAHAT TEMALI BABY SHOWER PARTİM

Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi Ekim 2013'te ikiz oğullarım Kaan ve Arhan'ımızı kucağımıza aldık bu sebeple bloguma yazmaya ara vermiştim..

Daha önceden üniversiteden arkadaşlarımızla  diğer arkadaşımızın hamile arkadaşımıza sürpriz parti hazırlayacağına dair karar almıştık. Benim sürpriz baby shower partimi de Özge arkadaşımız organize etti ama ben bu kadar güzel bir parti olacağını aklımdan geçirmemiştim. Özge benim baby shower partim için hummalı bir çalışma yapmış ve  partim için "Şans Parti Atölyesi" ile anlaşmış.

Konsept olarak  benim  seyahat etmeyi çok sevdiğimi bildiklerinden dolayı seyahat temalı baby shower partisi organize etmişler. Benim için hazırlanan baby shower partisini gördüğümde çok mutlu oldum. "Şans Parti Atölyesi"n den Birgül Hanım,  Özge'yle elele vererek terası çok güzel süslemişlerdi.

Seyahat etmeyi çok seven birisi olarak partiyi görünce bayıldım. Size de fikir olması açısından partimden bir kaç fotoğraf paylaşıyorum. Seyahat temalı hediyelikler, fotoblog, çerçeveler ve pastam gerçekten de çok güzeldi.

Siz de babyshower, doğumgünü gibi özel etkinlikleriniz için "Şans Parti Atölyesi" ile görüşebilirsiniz.  İletişim için : bilgi@sanspartiatolyesi.com  'a mail atabilirsiniz.

 

 






 

 

 

2 yorum: